Kõikehõlmavad tugiteenused

Tarkvaratoodete tugi- ja hooldusteenused hõlmavad meie tarnitud süsteemide tehnilist tuge, mida pakume kas telefoni teel või kliendi juures kohapeal probleeme lahendades. Tugiteenused sisaldavad ka uusi tarkvaraversioone. Meie klienditugi töötab tööpäeviti tavalisel tööajal ja teie teenistuses on meie esindatavate tarkvaralahenduste parimad asjatundjad. Meie koostöö esindatavate ettevõtetega on igapäevane ja vajaduse korral osalevad nemadki probleemide lahendamisel. Koolitame pidevalt oma personali uue tarkvara alal, et tagada sellega klientidele esmaklassiline tugi.

Meie tehnilise klienditeeninduse kontaktandmed leiate siit.

Võtke ühendust!

Kui soovite saada rohkem teavet meie teenuste kohta, kirjutage meile veebivormi kaudu või e-posti teel, ja sobiv kontaktisik võtab teiega ühendust.